Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47941
Title: Маркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємств
Authors: Кучер, А. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кучер А. В. Маркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті розкрито результати досліджень маркетингової складової формування цін реалізації в аспекті підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна.
The results of researches of a marketing component of formation of the prices of realization in aspect of increase of competitiveness of the enterprises in the grain market have been given in the article.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47941
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-66.pdf274.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.