Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Назва: Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів
Автори: Корман, І. І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Корман І. І. Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку Харчових продуктів України, виявлено фактори, що впливають на його розвиток та проблеми, які існують на цьому ринку.
Research of the modern state and prospects of food market of Ukraine development is conducted, factors, which influence on his development and problems which exist at this market, are educed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-62.pdf344.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.