Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Название: Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів
Авторы: Корман, І. І.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Корман І. І. Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): Проведено дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку Харчових продуктів України, виявлено фактори, що впливають на його розвиток та проблеми, які існують на цьому ринку.
Research of the modern state and prospects of food market of Ukraine development is conducted, factors, which influence on his development and problems which exist at this market, are educed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-62.pdf344.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.