Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Title: Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів
Authors: Корман, І. І.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Корман І. І. Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Проведено дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку Харчових продуктів України, виявлено фактори, що впливають на його розвиток та проблеми, які існують на цьому ринку.
Research of the modern state and prospects of food market of Ukraine development is conducted, factors, which influence on his development and problems which exist at this market, are educed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-62.pdf344.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.