Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47874
Назва: Интернет-технологии и их использование в маркетинге
Автори: Злосчастьев, А. П.
Протас, Н. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Злосчастьев А. П., Протас Н. М. Интернет-технологии и их использование в маркетинге. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання використання Інтернет - технологій у маркетингу, питання безпеки інформації, яка використовується у маркетингу.
The article deals with using the Internet - technologies in marketing, security of information used in marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47874
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-44.pdf263.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.