Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗлосчастьев, А. П.-
dc.contributor.authorПротас, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-02-22T12:00:58Z-
dc.date.available2024-02-22T12:00:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗлосчастьев А. П., Протас Н. М. Интернет-технологии и их использование в маркетинге. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47874-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання використання Інтернет - технологій у маркетингу, питання безпеки інформації, яка використовується у маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with using the Internet - technologies in marketing, security of information used in marketing.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleИнтернет-технологии и их использование в маркетингеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-44.pdf263.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.