Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47724
Назва: Теоретичні проблеми збуту продукції сільського господарства
Автори: Брух, О. О.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Брух О. О. Теоретичні проблеми збуту продукції сільського господарства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Збут сільськогосподарської продукції є невід'ємною складовою агро продовольчого маркетингу. В статті розглянуто основні теоретичні положення щодо проблем збуту та реалізацій сільськогосподарської продукції на агро продовольчому ринку.
Sales of agricultural products is an integral part of agricultural and food marketing. The article examines the main theoretical positions on issues of agricultural marketing and agro-food products on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47724
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-23.pdf268.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.