Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрух, О. О.-
dc.date.accessioned2024-02-21T09:52:30Z-
dc.date.available2024-02-21T09:52:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБрух О. О. Теоретичні проблеми збуту продукції сільського господарства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47724-
dc.description.abstractЗбут сільськогосподарської продукції є невід'ємною складовою агро продовольчого маркетингу. В статті розглянуто основні теоретичні положення щодо проблем збуту та реалізацій сільськогосподарської продукції на агро продовольчому ринку.uk_UA
dc.description.abstractSales of agricultural products is an integral part of agricultural and food marketing. The article examines the main theoretical positions on issues of agricultural marketing and agro-food products on the market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleТеоретичні проблеми збуту продукції сільського господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-23.pdf268.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.