Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722
Название: Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльності
Авторы: Бортник, Т. І.
Лементовська, В. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Бортник Т. І., Лементовська В. А. Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто чинники мотиваційного впливу на трудову активність персоналу підприємств, сформовано пріоритети мотиваційного механізму найманих працівників-власників, запропоновано мотиваційний механізм забезпечення лояльності персоналу підприємств.
In the article the factors of motivational influence are considered on labors activity of personnel of enterprises, priorities of motivational mechanism of the hired workers-proprietors are formed, the motivational mechanism of providing of loyalty of personnel of enterprises is offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-21.pdf288.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.