Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБортник, Т. І.-
dc.contributor.authorЛементовська, В. А.-
dc.date.accessioned2024-02-21T09:33:15Z-
dc.date.available2024-02-21T09:33:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБортник Т. І., Лементовська В. А. Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722-
dc.description.abstractВ статті розглянуто чинники мотиваційного впливу на трудову активність персоналу підприємств, сформовано пріоритети мотиваційного механізму найманих працівників-власників, запропоновано мотиваційний механізм забезпечення лояльності персоналу підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the factors of motivational influence are considered on labors activity of personnel of enterprises, priorities of motivational mechanism of the hired workers-proprietors are formed, the motivational mechanism of providing of loyalty of personnel of enterprises is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-21.pdf288.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.