Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722
Title: Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльності
Authors: Бортник, Т. І.
Лементовська, В. А.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бортник Т. І., Лементовська В. А. Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу - основа забезпечення його лояльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: В статті розглянуто чинники мотиваційного впливу на трудову активність персоналу підприємств, сформовано пріоритети мотиваційного механізму найманих працівників-власників, запропоновано мотиваційний механізм забезпечення лояльності персоналу підприємств.
In the article the factors of motivational influence are considered on labors activity of personnel of enterprises, priorities of motivational mechanism of the hired workers-proprietors are formed, the motivational mechanism of providing of loyalty of personnel of enterprises is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47722
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-21.pdf288.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.