Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47690
Назва: Створення нових торгівельних Інтернет-майданчиків серед підприємств аграрного бізнесу України як засіб інтеграції до інформаційної економіки
Автори: Копішинська, О. П.
Калініченко, А. В.
Малинська, Л. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Копішинська О. П., Калініченко А. В., Малинська Л. В. Створення нових торгівельних Інтернет-майданчиків серед підприємств аграрного бізнесу України як засіб інтеграції до інформаційної економіки. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто загальні аспекти організації та функціонування таких форм електронної комерції, як торгівельні Інтернет-майданчики, розкрито джерела їх прибутковості, проаналізовано фактори, що сповільнюють їх створення, та показано перспективні напрямки і переваги використання в усіх галузях економіки України, осбливо в аграрному секторі.
This article contains the analysis of types, organization models and revenues of such forms of e-commerce as trade malls. Importance of the implementation of the modern Internet business technologies in national economic and agrarian sphere of Ukraine was shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47690
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-10.pdf300.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.