Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопішинська, О. П.-
dc.contributor.authorКалініченко, А. В.-
dc.contributor.authorМалинська, Л. В.-
dc.date.accessioned2024-02-20T13:27:31Z-
dc.date.available2024-02-20T13:27:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКопішинська О. П., Калініченко А. В., Малинська Л. В. Створення нових торгівельних Інтернет-майданчиків серед підприємств аграрного бізнесу України як засіб інтеграції до інформаційної економіки. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47690-
dc.description.abstractВ статті розглянуто загальні аспекти організації та функціонування таких форм електронної комерції, як торгівельні Інтернет-майданчики, розкрито джерела їх прибутковості, проаналізовано фактори, що сповільнюють їх створення, та показано перспективні напрямки і переваги використання в усіх галузях економіки України, осбливо в аграрному секторі.uk_UA
dc.description.abstractThis article contains the analysis of types, organization models and revenues of such forms of e-commerce as trade malls. Importance of the implementation of the modern Internet business technologies in national economic and agrarian sphere of Ukraine was shown.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleСтворення нових торгівельних Інтернет-майданчиків серед підприємств аграрного бізнесу України як засіб інтеграції до інформаційної економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-10.pdf300.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.