Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47508
Назва: Методи оцінки ділової репутації як нематеріального активу підприємства
Автори: Мармуль, Л. О.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мармуль Л. О. Методи оцінки ділової репутації як нематеріального активу підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність репутації як нематеріального активу підприємства. Проведені дослідження з встановлення, характеристики та узагальнення досвіду оцінки репутації як нематеріального активу підприємства
In the article essence of reputation is considered as an immaterial asset of enterprise. The conducted researches are from establishment, description and generalization of experience of estimation of reputation as an immaterial asset of enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47508
Розташовується у зібраннях:Випуск 98: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_98_2010_5.pdf100.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.