Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМармуль, Л. О.-
dc.date.accessioned2024-02-16T13:16:00Z-
dc.date.available2024-02-16T13:16:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМармуль Л. О. Методи оцінки ділової репутації як нематеріального активу підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47508-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність репутації як нематеріального активу підприємства. Проведені дослідження з встановлення, характеристики та узагальнення досвіду оцінки репутації як нематеріального активу підприємстваuk_UA
dc.description.abstractIn the article essence of reputation is considered as an immaterial asset of enterprise. The conducted researches are from establishment, description and generalization of experience of estimation of reputation as an immaterial asset of enterpriseuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМетоди оцінки ділової репутації як нематеріального активу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 98: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_98_2010_5.pdf100.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.