Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47380
Title: Особливості визначення маркетингу інновацій
Authors: Колісник, Ю. В.
Бурова, О. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Колісник Ю. В., Бурова О. Ю. Особливості визначення маркетингу інновацій. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. В. Мандич. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 116-119.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47380
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2017_Tom_2_116-119.pdf449.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.