Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorКолісник, Ю. В.-
dc.contributor.authorБурова, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-02-14T11:25:01Z-
dc.date.available2024-02-14T11:25:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКолісник Ю. В., Бурова О. Ю. Особливості визначення маркетингу інновацій. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. В. Мандич. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 116-119.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47380-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості визначення маркетингу інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2017_Tom_2_116-119.pdf449.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.