Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4718
Назва: | Маркетингові дослідження сфери роздрібної торгівлі борошняними виробами в місті Харкові |
Автори: | Михайлов, В. М. Чуйко, А. М. Чуйко, М. М. Томашевська, Р. Я. |
Ключові слова: | торгівля борошняними виробами;продовольчий ритейл;роздрібна торгівля |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Михайлов В. М., Чуйко А. М., Чуйко М. М., Томашевська Р. Я. Маркетингові дослідження сфери роздрібної торгівлі борошняними виробами в місті Харкові. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2012. Вип. 1(15). C. 148-154. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано основні параметри генеральної сукупності сфери
роздрібної торгівлі борошняними виробами в м. Харкові, розглянуто склад
учасників сфери продовольчого ритейлу, визначено основні організаційно правові форми підприємств та досліджено розподіл купівельного потоку за
різними типами підприємств, що займаються відповідним видом діяльності. Analyzed the basic parameters of the general population the retail trade in flour products in Kharkov, addressed the participants of the scope of the food retail sector, the basic legal forms of enterprises and the distribution of consumer flow by different types of companies engaged in the relevant activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4718 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (15) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pt_2012_1_24.pdf | 240.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.