Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДьоміна, В. М.-
dc.date.accessioned2022-08-11T15:00:56Z-
dc.date.available2022-08-11T15:00:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДьоміна В. М. Інформаційні технології у наукових дослідженнях. Методичні вказівки та завдання для практичних занять і самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня освіти спеціальності 201 «Агрономія». Харків; ХНАУ ім. В. В. Докучаєва, 2019. 167 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4691-
dc.description.abstractНауково-технічний прогрес, створення і розвиток високошвидкісних комп'ютерних мереж, створення високопродуктивних інформаційних систем і програмного забезпечення привело до появи глобального інформаційного простору, до основних складових якого і відносяться інформаційні технології. В даний час відбувається активна конвергенція і взаємопроникнення глобального інформаційного простору і наукової діяльності. У цих умовах інформація, в тому числі наукова інформація набуває нового значення і стає одним з найважливіших і найбільш затребуваних ресурсів, необхідних для розвитку і науки та суспільства і виробництва. Спіральний і «зворотно-поступальний» характер наукового пошуку передбачає широку ініціативу дослідника. У дослідній справі важливу роль відіграє альтернативна думка, яка підкреслює лише відносну бездоганність її окремих положень. А в умовах постійного зростання інтенсивності інформаційних потоків, безперервне збільшення обсягу наукової інформації і необхідність її аналізу і обробки вимагає впровадження і ефективного використання в науковій діяльності можливостей глобального інформаційного простору, підвищення рівня знань і кваліфікації наукових працівників у сфері комп'ютерних, інформаційно-комунікаційних технологій та інформаційних систем. Новітні інформаційні технології, що вже стали складовою світової науки, породжують нові форми організації наукових досліджень, відповідні глобальним технологіям суспільства знання: віртуальні лабораторії (virtual laboratories), системи розподілених обчислень (grid systems) і т.п. Такі істотні інновації в організації науки, пов'язані з переходом до інформаційного суспільства, створюють нові виклики в організації і здійсненні наукової діяльності. Навчальна дисципліна «Інформаційні технології в наукових дослідженнях» є обов’язковою, що входить до циклу дисциплін загальної підготовки. Навчальний посібник призначений для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 201 «Агрономія», які бажають ознайомитися з методами використання інформаційних технологій у наукових дослідженнях як аудиторно, так і самостійно.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В. В. Докучаєваuk_UA
dc.subjectсучасні інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectстворення графічних об'єктівuk_UA
dc.subjectінформаційні порталиuk_UA
dc.subjectрозробка логотипуuk_UA
dc.subjectреферативні бази данихuk_UA
dc.subjectGnumericuk_UA
dc.titleІнформаційні технології у наукових дослідженняхuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITND_Demina_19.pdf6.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.