Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46891
Назва: Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостей
Автори: Жегус, О. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Жегус О. В. Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостей. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Poland, Bielsko-Biala: WSEH, 2023. Р. 107-111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46891
ISBN: 978-83-63649-15-9
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhehus_Marketing_of_innovations_WSEH_2023.pdf625.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.