Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-05T09:53:23Z-
dc.date.available2024-02-05T09:53:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостей. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Poland, Bielsko-Biala: WSEH, 2023. Р. 107-111uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-63649-15-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46891-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleЕкологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhehus_Marketing_of_innovations_WSEH_2023.pdf625.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.