Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4683
Назва: Маркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освіти
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Жегус, Олена Валентинівна
Афанасьева, Оксана Пилипівна
Ключові слова: маркетингові аспекти;комерціалізація;результати науково-дослідних робіт;заклади вищої освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Триторія
Бібліографічний опис: Савицька Н.Л., Жегус О.В., Афанасьева О.П. Маркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освіти. Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. д. е. н., проф. С. М. Ілляшенка, д. е. н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2019. С. 233-252.
Короткий огляд (реферат): Досліджуються актуальні проблеми формування методологічних та теоретико-методичних засад управління комерціалізацією інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Удосконалюється критеріальна база, система показників і методичні засади оцінювання комерційних перспектив інноваційної продукції. Висвітлюється маркетингово-логістичне забезпечення комерціалізації інноваційної продукції. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, які цікавляться питаннями комерціалізації інноваційної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4683
Розташовується у зібраннях:Монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.