Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorЖегус, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorАфанасьева, Оксана Пилипівна-
dc.date.accessioned2022-08-11T14:02:41Z-
dc.date.available2022-08-11T14:02:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСавицька Н.Л., Жегус О.В., Афанасьева О.П. Маркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освіти. Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. д. е. н., проф. С. М. Ілляшенка, д. е. н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2019. С. 233-252.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4683-
dc.description.abstractДосліджуються актуальні проблеми формування методологічних та теоретико-методичних засад управління комерціалізацією інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Удосконалюється критеріальна база, система показників і методичні засади оцінювання комерційних перспектив інноваційної продукції. Висвітлюється маркетингово-логістичне забезпечення комерціалізації інноваційної продукції. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, які цікавляться питаннями комерціалізації інноваційної продукції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТриторіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові аспектиuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.subjectрезультати науково-дослідних робітuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.