Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4683
Title: Маркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освіти
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Жегус, Олена Валентинівна
Афанасьева, Оксана Пилипівна
Keywords: маркетингові аспекти;комерціалізація;результати науково-дослідних робіт;заклади вищої освіти
Issue Date: 2019
Publisher: Триторія
Citation: Савицька Н.Л., Жегус О.В., Афанасьева О.П. Маркетингові аспекти комерціалізації результатів науково-дослідних робіт закладів вищої освіти. Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. д. е. н., проф. С. М. Ілляшенка, д. е. н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2019. С. 233-252.
Abstract: Досліджуються актуальні проблеми формування методологічних та теоретико-методичних засад управління комерціалізацією інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Удосконалюється критеріальна база, система показників і методичні засади оцінювання комерційних перспектив інноваційної продукції. Висвітлюється маркетингово-логістичне забезпечення комерціалізації інноваційної продукції. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, які цікавляться питаннями комерціалізації інноваційної продукції.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4683
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.