Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46505
Назва: Определение основных показателей взаимодействия жесткого колеса мотоагротехники с опорным основанием в тормозном режиме
Інші назви: Визначення основних показників взаємодії жорсткого колеса мотоагротехніки з опорною основою у режимі гальмування
Determination of basic indexes of co-operation of hard wheel of walking tractor with supporting foundation in brake mode
Автори: Овсянников, С. И.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Овсянников С. И. Определение основных показателей взаимодействия жесткого колеса мотоагротехники с опорным основанием в тормозном режиме. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 139 «Проблеми надійності машин та засобів механізації сільськогосподарського виробництва». 2013. С. 245-249.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 139
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены вопросы механики качения жесткого колеса в режиме торможения, как мгновенное опрокидывание рычага. Представлены зависимости для определения основных показателей взаимодействия колеса с опорной поверхностью в тормозном режиме: силы, скорости, мощность. Установлено, что качение колеса в тормозном режиме приводит к уменьшению глубины колеи.
Розглянуті питання механіки кочення жорсткого колеса у режимі гальмування, як миттєве перекидання важеля. Запропоновані залежності для визначення основних показників взаємодії колеса з опорною основою в режимі гальмування: сили, швидкості, потужність. Встановлено, що кочення колеса в режимі гальмування призводить до зменшення глибини колії.
The questions of mechanics of wobbling of hard wheel are considered in the mode of braking, as an instantaneous knocking over of lever. Dependences are presented for determination of basic indexes of co-operation of wheel with an underpayment in the brake mode: forces, speeds, power. It is set that wobbling of wheel in the brake mode results in diminishing of depth of track.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46505
ISBN: 5-7987-0176X
Розташовується у зібраннях:Випуск 139: Проблеми надійності машин та засобів механізації сільськогосподарського виробництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_139_2013_44.pdf210.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.