Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46419
Назва: Гостинність як детермінанта сфери обслуговування
Автори: Малюк, Л. П.
Варипаєва, Л. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Малюк Л. П., Варипаєва Л. М. Гостинність як детермінанта сфери обслуговування. Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти: тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 158-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46419
Розташовується у зібраннях:Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання-забезпечення якості вищої освіти.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synerhetychna_kontseptsiya_rozvytku_2020_158-159.pdf679.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.