Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46311
Назва: Типологічні особливості й можливості впровадження онлайн-курсів у освітні програми закладів вищої освіти України
Автори: Одарченко, Д. М.
Сподар, К. В.
Андріюк, Е. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Одарченко Д. М., Сподар К. В., Андріюк Е. І. Типологічні особливості й можливості впровадження онлайн-курсів у освітні програми закладів вищої освіти України. Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти: тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 79-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46311
Розташовується у зібраннях:Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання-забезпечення якості вищої освіти.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synerhetychna_kontseptsiya_rozvytku_2020_79-80.pdf445.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.