Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46125
Название: Теоретичні аспекти формування стратегій міжнародного маркетингу ІТ-компанії
Авторы: Шевченко, А. С.
Научный руководитель: Козуб, В. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шевченко А. С. Теоретичні аспекти формування стратегій міжнародного маркетингу ІТ-компанії. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Козуб В. О. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 230-231.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46125
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_230-231.pdf489.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.