Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-25T07:23:57Z-
dc.date.available2024-01-25T07:23:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 228-229.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46124-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_228-229.pdf490.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.