Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46121
Title: Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу
Authors: Проняєва, А. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Проняєва А. П. Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 222-224.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46121
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_222-224.pdf495.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.