Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46121
Название: Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу
Авторы: Проняєва, А. П.
Научный руководитель: Афанасьєва, О. П.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Проняєва А. П. Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 222-224.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46121
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_222-224.pdf495.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.