Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46117
Назва: Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики
Автори: Савицька, Н. Л.
Жугус, О. В.
Афанасьєва, О. П.
Мороз, І. Є.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Х.: НАНГУ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Жегус О. В., Афанасьєва О. П., Мороз І. Є. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія; за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. П отапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Х.: НАНГУ, 2020. С. 486-516
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46117
Розташовується у зібраннях:Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savytska_Zhehus.pdf671.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.