Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46105
Назва: Маркетинговые приоритеты малых предприятий
Автори: Латенкова, А. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Латенкова А. В. Маркетинговые приоритеты малых предприятий. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 214-216.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46105
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_214-216.pdf508.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.