Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46101
Название: Дослідження проблем в аналізі підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємств
Авторы: Ільченко, М. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ільченко М. О. Дослідження проблем в аналізі підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємств. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 206-208.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46101
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_206-208.pdf492.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.