Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45991
Назва: Бренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємств
Автори: Кравченко, О. І.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кравченко О. І. Бренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто бренд як один з основних видів збуту сільськогосподарської продукції, визначена його сутність, роль на вплив на споживачів.
In this article the looking brand how alone from fundamental sights market agricultural products, defining bis essence, part and influencing to the consumers,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45991
Розташовується у зібраннях:Випуск 137: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_137_2013_24.pdf295.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.