Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, О. І.-
dc.date.accessioned2024-01-24T06:48:18Z-
dc.date.available2024-01-24T06:48:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКравченко О. І. Бренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45991-
dc.description.abstractВ даній статті розглянуто бренд як один з основних видів збуту сільськогосподарської продукції, визначена його сутність, роль на вплив на споживачів.uk_UA
dc.description.abstractIn this article the looking brand how alone from fundamental sights market agricultural products, defining bis essence, part and influencing to the consumers,uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137-
dc.titleБренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 137: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_137_2013_24.pdf295.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.