Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45991
Title: Бренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємств
Authors: Кравченко, О. І.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кравченко О. І. Бренд - основний аспект збуту продукції аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137
Abstract: В даній статті розглянуто бренд як один з основних видів збуту сільськогосподарської продукції, визначена його сутність, роль на вплив на споживачів.
In this article the looking brand how alone from fundamental sights market agricultural products, defining bis essence, part and influencing to the consumers,
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45991
Appears in Collections:Випуск 137: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_137_2013_24.pdf295.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.