Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Назва: Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства
Автори: Койдан, Н. С.
Бондар, В. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Койдан Н. С., Бондар В. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємства може досягти лише при умові застосування прийомів маркетингу.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only marketing acceptance,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Розташовується у зібраннях:Випуск 137: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_137_2013_21.pdf266.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.