Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Название: Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства
Авторы: Койдан, Н. С.
Бондар, В. В.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Койдан Н. С., Бондар В. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємства може досягти лише при умові застосування прийомів маркетингу.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only marketing acceptance,
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Располагается в коллекциях:Випуск 137: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_137_2013_21.pdf266.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.