Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45789
Название: Генезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції"
Авторы: Красноруцький, О. О.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Красноруцький О. О. Генезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції”. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». 2013.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розкриттю сутності та особливостей еволюції категорії «ринковий розподіл продукцй» у її взаємозв'язку з основними категоріями досліджень функціонування ринку сільськогосподарської продукції для уникнення протиріч між загальноекономічною та маркетингово-логістичною системами поглядів.
The nature and features of the evolution of the category "market distribution of products" in its relationship with the main categories of research functioning of agricultural markets in order to avoid conflicts between general economic and marketing and logistics system riews are considered in the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45789
Располагается в коллекциях:Випуск 138: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_138_2013_30.pdf502.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.