Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасноруцький, О. О.-
dc.date.accessioned2024-01-19T17:30:17Z-
dc.date.available2024-01-19T17:30:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКрасноруцький О. О. Генезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції”. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». 2013.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45789-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю сутності та особливостей еволюції категорії «ринковий розподіл продукцй» у її взаємозв'язку з основними категоріями досліджень функціонування ринку сільськогосподарської продукції для уникнення протиріч між загальноекономічною та маркетингово-логістичною системами поглядів.uk_UA
dc.description.abstractThe nature and features of the evolution of the category "market distribution of products" in its relationship with the main categories of research functioning of agricultural markets in order to avoid conflicts between general economic and marketing and logistics system riews are considered in the article.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138-
dc.titleГенезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 138: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_138_2013_30.pdf502.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.