Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45529
Назва: Relationship marketing and long-term engagement with customers (Маркетинг відносин та довготривала взаємодія з покупцями)
Автори: Жук, М. Ю.
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жук М. Ю. Relationship marketing and long-term engagement with customers (Маркетинг відносин та довготривала взаємодія з покупцями). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер.: Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 280.
Короткий огляд (реферат): Розкрито питання про актуальність використання концепції маркетингу відносин у сучасних ринкових умовах та ідентифіковані зміст і фактори лояльності споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45529
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_280.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.