Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45529
Title: Relationship marketing and long-term engagement with customers (Маркетинг відносин та довготривала взаємодія з покупцями)
Authors: Жук, М. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жук М. Ю. Relationship marketing and long-term engagement with customers (Маркетинг відносин та довготривала взаємодія з покупцями). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер.: Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 280.
Abstract: Розкрито питання про актуальність використання концепції маркетингу відносин у сучасних ринкових умовах та ідентифіковані зміст і фактори лояльності споживачів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45529
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_280.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.