Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45393
Название: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2 |
Авторы: | Решетняк, Олег Констянтинович |
Научный руководитель: | Козенок, А. С. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;ковбасні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Решетняк О. К. Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. С. Козенок; Харків, 2023. 60 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка міста Харкова за маршрутом №2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки ковбасних виробів за оптимальним маршрутом №2. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №2 по доставці ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельних точок мікрорайону Салтівка м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 22,7 км до значень 18,5 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,8 км до значень 6,0 км. Час перебування автомобіля на маршруті №2 зменшився з 0,831 години до 0,627 години, тобто на 24,54%. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №2, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,65 до 0,67. Коефіцієнт використання вантажопідйомності становить 0,53. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,84 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень ковбасних виробів за оптимальним та вихідним маршрутами №2. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №2 складає 248,44 грн/т, за вихідним маршрутом 348,62 грн/т, що на 28,73 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45393 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Reshetnyak.pdf Restricted Access | 12.62 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.