Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКозенок, А. С.-
dc.contributor.authorРешетняк, Олег Констянтинович-
dc.date.accessioned2024-01-12T12:37:08Z-
dc.date.available2024-01-12T12:37:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРешетняк О. К. Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. С. Козенок; Харків, 2023. 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45393-
dc.description.abstractМета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка міста Харкова за маршрутом №2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки ковбасних виробів за оптимальним маршрутом №2. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №2 по доставці ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельних точок мікрорайону Салтівка м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 22,7 км до значень 18,5 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,8 км до значень 6,0 км. Час перебування автомобіля на маршруті №2 зменшився з 0,831 години до 0,627 години, тобто на 24,54%. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №2, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,65 до 0,67. Коефіцієнт використання вантажопідйомності становить 0,53. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,84 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень ковбасних виробів за оптимальним та вихідним маршрутами №2. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №2 складає 248,44 грн/т, за вихідним маршрутом 348,62 грн/т, що на 28,73 % меньше, ніж за вихідним маршрутом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectвантажні перевезенняuk_UA
dc.subjectтранспортна задачаuk_UA
dc.subjectметод комівояжераuk_UA
dc.subjectковбасні виробиuk_UA
dc.subjectтранспортна роботаuk_UA
dc.subjectдиспетчерське керуванняuk_UA
dc.subjectефективність доставкиuk_UA
dc.titleОптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики-
Appears in Collections:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_414_275-19-01_Reshetnyak.pdf
  Restricted Access
12.62 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.