Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Козенок, А. С. | - |
dc.contributor.author | Решетняк, Олег Констянтинович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-12T12:37:08Z | - |
dc.date.available | 2024-01-12T12:37:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Решетняк О. К. Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. С. Козенок; Харків, 2023. 60 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45393 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка міста Харкова за маршрутом №2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки ковбасних виробів за оптимальним маршрутом №2. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №2 по доставці ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельних точок мікрорайону Салтівка м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 22,7 км до значень 18,5 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,8 км до значень 6,0 км. Час перебування автомобіля на маршруті №2 зменшився з 0,831 години до 0,627 години, тобто на 24,54%. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №2, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,65 до 0,67. Коефіцієнт використання вантажопідйомності становить 0,53. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,84 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень ковбасних виробів за оптимальним та вихідним маршрутами №2. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №2 складає 248,44 грн/т, за вихідним маршрутом 348,62 грн/т, що на 28,73 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | ковбасні вироби | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №2 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Reshetnyak.pdf Restricted Access | 12.62 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.