Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45389
Название: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-1 |
Авторы: | Кухтіна, Аліна Олександрівна |
Научный руководитель: | Войтов, В. А. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;молочна продукція;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Кухтіна А. О. Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2023. 62 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-1» міста Харкова. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки молочної продукції за оптимальними маршрутами. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-1» міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Посад-1 по доставці молочної продукції від фірми - виробника ТОВ «Агромол» до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 33,8 км до значень 27,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 9,0 км до значень 7,0 км. Час перебування автомобіля на маршруті Посад-1 зменшився з величини 1,33 години до значення 1,073 години, тобто на 19,32%. Час перебування автомобіля в наряді на протязі робочого дня зменшився з величини 6,07 години до значення 5,813 години, тобто на 4,2%. Виконано розрахунок собівартості перевезень молочної продукції за оптимальним та вихідним маршрутами. Результати розрахунків дозволяють зробити висновки, що собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом Посад-1 складає 369,76 грн/т, за вихідним маршрутом 450,61 грн/т, що на 17,94 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45389 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Kukhtina.pdf Restricted Access | 13.85 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.