Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45389
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Войтов, В. А. | - |
dc.contributor.author | Кухтіна, Аліна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-12T12:25:03Z | - |
dc.date.available | 2024-01-12T12:25:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кухтіна А. О. Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2023. 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45389 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-1» міста Харкова. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки молочної продукції за оптимальними маршрутами. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-1» міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Посад-1 по доставці молочної продукції від фірми - виробника ТОВ «Агромол» до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 33,8 км до значень 27,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 9,0 км до значень 7,0 км. Час перебування автомобіля на маршруті Посад-1 зменшився з величини 1,33 години до значення 1,073 години, тобто на 19,32%. Час перебування автомобіля в наряді на протязі робочого дня зменшився з величини 6,07 години до значення 5,813 години, тобто на 4,2%. Виконано розрахунок собівартості перевезень молочної продукції за оптимальним та вихідним маршрутами. Результати розрахунків дозволяють зробити висновки, що собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом Посад-1 складає 369,76 грн/т, за вихідним маршрутом 450,61 грн/т, що на 17,94 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | молочна продукція | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-1 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Kukhtina.pdf Restricted Access | 13.85 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.