Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377
Назва: | Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363» |
Автори: | Тютюнник, Катерина Олексіївна |
Науковий керівник : | Кравцов, Андрій Григорович |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключові слова: | вантажні перевезення;технологічний процес перевезення;навалочні вантажі;транспортна задача;економічна ефективність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Тютюнник К. О. Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2023. 62 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження - удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на АТП – 16368. Об'єктом дослідження є процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 Предметом - технологічний процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 в місті Харків. Для АТП – 16368 проведено сегментацію, яка дозволила виявити найбільш доцільний напрямок подальшої інтенсифікації комерційних зусиль та технологічних потужностей. В результаті аналізу існуючих методів організації перевезень перевезення навалочних будівельних вантажів можна віднести до децентралізованих масових перевезень, які виконуються в прямому сполученні, мають постійний характер та призначені для виконання будівельних робіт. Удосконалення технологічного процесу проводилось у відповідності до рекомендацій другого розділу. Маршрутизація перевезення дозволила розробити дванадцять постійних маршрутів руху. Десять з яких маятникові з порожнім зворотнім пробігом а два - колові. Колові маршрути було перевірено на коефіцієнт використання пробігу. Визначення економічного ефекту виконувалось за двома окремими показниками. Одержано наступні результати: 1. Економічний ефект за рахунок впровадження колових маршрутів є найбільший та дорівнює 80005,60 грн/рік. 2. Економічний ефект від узгодження дорівнює 16170,66 грн/рік. Сумарний економічний ефект від впровадження розроблених заходів в технологічний процес перевезень для підприємства може дати економічний ефект, який перевищує 96176,26 грн/рік. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377 |
Розташовується у зібраннях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_275-19b-01_Tyutyunnyk.pdf Restricted Access | 4.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.