Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377
Название: Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363»
Авторы: Тютюнник, Катерина Олексіївна
Научный руководитель: Кравцов, Андрій Григорович
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключевые слова: вантажні перевезення;технологічний процес перевезення;навалочні вантажі;транспортна задача;економічна ефективність
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Тютюнник К. О. Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2023. 62 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження - удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на АТП – 16368. Об'єктом дослідження є процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 Предметом - технологічний процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 в місті Харків. Для АТП – 16368 проведено сегментацію, яка дозволила виявити найбільш доцільний напрямок подальшої інтенсифікації комерційних зусиль та технологічних потужностей. В результаті аналізу існуючих методів організації перевезень перевезення навалочних будівельних вантажів можна віднести до децентралізованих масових перевезень, які виконуються в прямому сполученні, мають постійний характер та призначені для виконання будівельних робіт. Удосконалення технологічного процесу проводилось у відповідності до рекомендацій другого розділу. Маршрутизація перевезення дозволила розробити дванадцять постійних маршрутів руху. Десять з яких маятникові з порожнім зворотнім пробігом а два - колові. Колові маршрути було перевірено на коефіцієнт використання пробігу. Визначення економічного ефекту виконувалось за двома окремими показниками. Одержано наступні результати: 1. Економічний ефект за рахунок впровадження колових маршрутів є найбільший та дорівнює 80005,60 грн/рік. 2. Економічний ефект від узгодження дорівнює 16170,66 грн/рік. Сумарний економічний ефект від впровадження розроблених заходів в технологічний процес перевезень для підприємства може дати економічний ефект, який перевищує 96176,26 грн/рік.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377
Располагается в коллекциях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_B_275-19b-01_Tyutyunnyk.pdf
  Restricted Access
4.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.