Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377
Название: | Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363» |
Авторы: | Тютюнник, Катерина Олексіївна |
Научный руководитель: | Кравцов, Андрій Григорович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;технологічний процес перевезення;навалочні вантажі;транспортна задача;економічна ефективність |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Тютюнник К. О. Удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на прикладі «АТП № 16363»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2023. 62 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження - удосконалення організації перевезень навалочних вантажів на АТП – 16368. Об'єктом дослідження є процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 Предметом - технологічний процес перевезення навалочних вантажів рухомим складом АТП – 16368 в місті Харків. Для АТП – 16368 проведено сегментацію, яка дозволила виявити найбільш доцільний напрямок подальшої інтенсифікації комерційних зусиль та технологічних потужностей. В результаті аналізу існуючих методів організації перевезень перевезення навалочних будівельних вантажів можна віднести до децентралізованих масових перевезень, які виконуються в прямому сполученні, мають постійний характер та призначені для виконання будівельних робіт. Удосконалення технологічного процесу проводилось у відповідності до рекомендацій другого розділу. Маршрутизація перевезення дозволила розробити дванадцять постійних маршрутів руху. Десять з яких маятникові з порожнім зворотнім пробігом а два - колові. Колові маршрути було перевірено на коефіцієнт використання пробігу. Визначення економічного ефекту виконувалось за двома окремими показниками. Одержано наступні результати: 1. Економічний ефект за рахунок впровадження колових маршрутів є найбільший та дорівнює 80005,60 грн/рік. 2. Економічний ефект від узгодження дорівнює 16170,66 грн/рік. Сумарний економічний ефект від впровадження розроблених заходів в технологічний процес перевезень для підприємства може дати економічний ефект, який перевищує 96176,26 грн/рік. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45377 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_275-19b-01_Tyutyunnyk.pdf Restricted Access | 4.25 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.