Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45066
Назва: Аналіз та оцінка інноваціних методів підвищення якості обслуговування в ресторанній галузі
Автори: Сємєйкіна, А. С.
Пенкін, А. К.
Полупан, В. В
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Сємєйкіна А. С., Пенкін А. К., Полупан В. В. Аналіз та оцінка інноваціних методів підвищення якості обслуговування в ресторанній галузі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 414-415
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45066
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-415-416.pdf125.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.